Як правило, проблема пов’язана з тим, що користувачі забувають вчасно змінювати пароль в корпоративну
мережу (саме той, що використовується для входу на робочий комп’ютер)
Якщо термін Вашого паролю закінчився, то одразу буде запропоновано ввести старий пароль, а потім
двічі новий. Нагадуємо, що OIM пам'ятає 5 останніх паролів, тому треба вводити новий пароль
враховуючи те, щоб він відповідав парольній політиці згідно ПТ-081-6 “Інформаційна безпека при
використанні ресурсів КІС”.
Рішення 2: Зателефонуйте на Service Desk 0501107777. Пароль буде
оновлено і відправлено Вам додатково.
Рішення 3: Якщо після зміни паролю Ви все ще не можете зайти в
ПРОСТОР, створіть заявку, використовуючи шаблон
«Проблеми зі входом в ПРОСТОР»
.
Обов’язково вкажіть яким браузером користуєтесь, а також додайте скріншот помилки/інформаційного повідомлення.
Ми обов’язково вам допоможемо